Samtale med Aslak Hjeltnes om kjærleiken

Onsdag 2. oktober kl. 19 kjem professor i psykologi Aslak Hjeltnes til Ulvik folkebibliotek for å samtale med biblioteksjef Ivar Bu Larssen. Utgangspunktet for samtala er boka «Om kjærlighet» av Erich Fromm.

Sosiologen, psykoanalytikaren og filosofen Erich Fromm (1900-1980) var ein leiande tenkjar og offentleg stemme i det 20. hundreåret. I bøker som “Flukten fra friheten”, “Det sunne samfunn” og “Om kjærlighet” analyserte han korleis det moderne samfunnet forandrar måtane me forstår oss sjølv - og forheld oss til kvarandre. Fromm hevda at kjærleik var nødvendig for å hindra menneskja frå ei ny historisk katastrofe. “Om kjærlighet” (1956) er hans mest kjente verk – som har selt meir enn 25 millionar eksemplar.

Fromm meinte at det moderne samfunnet gjer det vanskelegare for menneske å finna varige former for kjærleik – fordi me gløymer at kjærleiken er ei aktiv handling. Kva kan me læra i dag av å lesa Fromms tankar om kjærleiken?

Aslak Hjeltnes er professor ved institutt for klinisk psykologi ved Universitetet i Bergen, og har skrive innleiande essay til fleire nyutgivingar av Fromms bøker.

Fri inngang.

Aslak Hjeltnes Foto: Kristian Hereid

Arrangementet er støtta av Vestland fylkeskommune.