Arbeidsoppgåver
- Helse, miljø og tryggleik (HMT)
- Internkontroll (IK)
- Utarbeiding av planar innan administrative fagfelt
- Digitalisering
- Andre opgåver innan administrasjon
Kvalifikasjonskrav, søkjar må ha:
- Relevant høgskuleutdanning, minimum 3-årig høgskuleutdanning
- Erfaring frå liknande arbeidsoppgåver
- Erfaring med digitaliseringsarbeid, gode IT- og systemkunnskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Gode nynorsk-kunnskaper
Det er ynskjeleg at søkjar er serviceminded, positiv og initiativrik.
Me tilbyr
- Interessante arbeidsoppgåver innan HMS, internkontroll, system, utvikling og digitalisering
- Spanande faglege utfordringar
Kontorstad er Sentrumsbygget, administrasjonsbygget til Ulvik herad.
Send søknad digitalt via vår søknadsportal, bruk saksnummer: 24/1301
Send søknad elektronisk her
Me ynskjer snarleg tilsetjing, og gjer løpande vurdering av søkjarar.
Skriv i søknaden kva som er aktuelle arbeidsdagar og mogleg oppstartsdato. Snarleg oppstart vert vektlagt i vurderinga.
For spørsmål kring denne stillinga, ta kontakt med Stabssjef Anette T. Hjeltnes,
mobil: 40007118 eller epost: anette.t.hjeltnes@ulvik.kommune.no