Sommarles har starta

Biblioteket minner om at sommarles har starta. Elevar i 1 - 7. klasse kan registrere seg på sommarles.no.

Høyringsuttale frå formannskapet i Ulvik herad til forslag til heilskapleg tilbodsstruktur i Vestland fylkeskommune.

Ulvik formannskap har i møte 8. mai vedtatt uttale til Vestland fylkeskommune sitt høyringsforslag til heilskapeleg tilbodsstruktur for vidaregåande opplæring.

Frivillige organisasjonar kan no søke om momskompensasjon på varer og tenester

Lotteri- og stiftelsestilsynet skal fordele i overkant av 2,4 milliardar kroner i momskompensasjon til frivillige lag og organisasjonar i 2024. Denne ordninga skal fremje frivillig aktivitet, gjennom å kompensere for kostnader som frivillige organisasjonar har hatt til meirverdiavgift ved kjøp av varer og tenester. Det er ope for søknader og søknadsfristen er i år 2. september 2024.

Varsel om stor skogbrannfare!

Varsom.no melder om stor skogbrannfare på Vestlandet i perioden 20.05 – 25.05, bruk difor ikkje open eld.

Bålforbod frå 15. april

I Norge er det eit generelt bålforbod frå 15. april til 15. september. I denne perioden er det forbode å tenna opp bål og grill (også eingongsgrill) i eller i nærleiken av skog og anna utmark.

Ynskjer du å vera avlastar?

Ynskjer du eit meiningsfult oppdrag der du bidrar til god livskvalitet for andre? Då kan privat avlastar vere noko for deg.

Tørn - Saman om framtidas helse og omsorg.

I perioden frå september 2023 og ut 2024 er Omsorgstunet i Ulvik ein del av KS sin femte pilot i satsinga Tørn. I Tørn prosjektet lærer me metodikken tenestestyrt bemanningsplanlegging  som vil hjelpa oss med den nødvendige omstillinga for å møte framtida og dagens utfordringar i pleie- og omsorgstenestene våre.

VIKAR DIKT

Ulvik barnehage treng vikarar.

filmoteket

På biblioteket sin straumeteneste “filmoteket” kan du sjå kvalitetsfilmar heilt gratis, ved å logge deg inn med lånenummer og pinkode. Ta kontakt med biblioteket viss du treng hjelp til å opprette brukar.  Filmoteket.no